Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości. Nadzór i kontrola nad usługami utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku. Zawieranie umów z osobami i firmami świadczącymi usługi na rzecz Wspólnoty. Nadzór i kontrola nad usługami w zakresie bieżących napraw i konserwacji oraz usuwaniu awarii w nieruchomości wspólnej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania urządzeń technicznych należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej. Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Zapewnienia usuwania awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej. Opłacanie z posiadanych przez Wspólnotę środków: ubezpieczeń, podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej. Zapewnienie stałego dyżuru telefonicznego zarządcy w celu osobistego kontaktu z właścicielami lokali. |
Obsługa
|