Obsługa
|
Sporządzanie rocznego planu gospodarczego, w tym planu przychodów i wydatków z funduszu remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej. Sporządzanie i udostępnienie właścicielom rocznego sprawozdania finansowego. Rozliczenie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną i pokrycia świadczeń oraz wpłat na fundusz remontowy. Pobrane zaliczki rozliczane są po zamknięciu roku i o zadysponowaniu nadwyżki lub pokryciu niedoboru wniesionych zaliczek w stosunku do rzeczywiście poniesionych w ciągu roku kosztów decydują właściciele lokali. Prowadzenie analizy terminowości wszystkich należnych opłat. Otwarcie rachunków bankowych dla Wspólnoty Mieszkaniowej i w jej imieniu (zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem) dokonywania rozliczeń poprzez rachunki. Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o obowiązujące przepisy, sporządzanie i składanie obowiązujących deklaracji. |